תמיכה טכנית

כאשר המחשב שלכם לא מתפקד באופן תקין או לא פועל כלל, חשוב לפנות ולקבל שירות ממקור אמין ומקצועי, כדי לקבל פתרון יעיל ומהיר ככל שניתן, כך שתוכלו לחדש את הגישה למאגרי הידע שלרשותכם ולשירותים הזמינים לכם בד"כ.
אוקטגון מעמידה לרשותכם את שירות התמיכה הטכנית שלה בשתי דרכים עיקריות:

באתר הלקוח
זהו שירות שבו טכנאי מחשבים מקצועי יגיע אליכם ויתקן את הבעיה , בביתכם, מהר ככל שניתן.
במקרים בהם יהיה צורך, ובהסכמתכם כמובן, יאסף המחשב למעבדה כדי לטפל בבעיה באופן יעיל יותר, או במקרים שבהם התיקון בבית הלקוח לא מתאפשר.

בתמיכה מרחוק
אוקטגון מעמידה ללקוחותיה את האפשרות להירשם לשירות התמיכה מרחוק שלה.
בדרך זו ניתן לטפל במהירות וביעילות במבחר גדול מאוד של תקלות ובעיות העלולות להתעורר במחשבכם. שירות התמיכה מרחוק הינו שירות מנוי הנרכש לשנה ומאפשר מתן גישה למחשב הלקוח מרחוק (על בסיס חד פעמי), כדי לסייע בפתרון בעיות.
השירות ניתן במחיר משתלם במיוחד, ומאפשר לנו לספק את התמיכה הטכנית בזמן קצר ובאופן יעיל.